Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Tankar och ider om min hemsida brandpost.nu

Inlägg 1 av 3

2022-02-27, kl 21:35

brandpost

brandpost

Inlägg: 1

Tankar och ider om min hemsida brandpost.nu

Hej går i tankarna att starta eget inom brand & säkerhet.
Har börjat små fila lite på en hemsida då jag har läst att det är viktigt att när man driver eget. Skulle uppskatta om ni kunde ta er lite tid och kolla på den.

Adressen till hemsidan är brandpost.nu hemsidan

Min tanke är att skriva ihop en del vettigt innehåll om brandskydd som sen kan dra till sig besökare, när jag väl har startat eget och fått de andra bitarna på plats.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2022-03-09, kl 16:34

joimport

joimport

Inlägg: 97

Citat:

Ursprungligen postat av: brandpost

Hej går i tankarna att starta eget inom brand & säkerhet.
Har börjat små fila lite på en hemsida då jag har läst att det är viktigt att när man driver eget. Skulle uppskatta om ni kunde ta er lite tid och kolla på den.

Adressen till hemsidan är brandpost.nu hemsidan

Min tanke är att skriva ihop en del vettigt innehåll om brandskydd som sen kan dra till sig besökare, när jag väl har startat eget och fått de andra bitarna på plats.



Jag gillade sidan lättnavigerad är den och ganska snabb... skall du sälja brandsläckare eller liknade ?

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2022-06-20, kl 14:33

OlofBrolien

OlofBrolien

Inlägg: 4

Hej!

Bra produkt. Kan säkerligen många privatpersoner, och företag, ha nytta av.
Svårigheten är som alltid att nå ut till rätt personer. Vilken sorts marknadsföring gör du idag?

En sak som fungerar riktigt bra vid försäljning direkt till slutkund är leadsgenerering dvs att samla in nya möjliga kunder som man sedan kontaktar via e-post, SMS och/ eller telefon.
Läs gärna mer på mitt blogginlägg "Vad är leads" samt övriga artiklar jag har skrivit i detta ämne.
https://leadit-online.se/vad-ar-leads/

Mvh

Olof Brolien

Inläggets betyg
Svara Svara med citat