Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta Klädföretag

Inlägg 1 av 4

2005-01-15, kl 21:32

username

Leon
Raiszadeh

Starta Klädföretag

Hej!
Jag och min kollega planerar att starta ett klädföretag. Vi ska tillverka trendiga och högkvalitativa kläder till kvinnor i åldrarna 16-25. Produktionen är tänkt att äga rum i Estland eller något annat baltiskt land. Jag undrar om någon har några kontakter eller känner till företag i dem länderna som kan sy våra kläder till konkurrenskraftiga kläder. Även namn till trycker som kan trycka trycksaker billigt skulle uppskattas. Vidare är jag tacksam för all tips, idéer och information om klädbranschen som ni kan ge oss.

Tack på förhand

Leon

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-01-16, kl 01:11

larsarenander

larsarenander

Lettland är det land jag arbetar mot. du kan nå mig på [email protected]
Lars
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-05-16, kl 21:49

username

Anna
Taro

Hej,min fru Anna är skrädare och sömmerska med 15 års erfarenhet av måtkläder kostumer klänningar barnkläder.
In princip kan hon göra allt.
Vi bor i Estland och kanske vi kan hjälpas åt att finna dom rätta produkterna för dig.
Eller så kan hon göra dom sakerna du vill ha.
Även är hon svensktalande
mvh Benny email till Anna [email protected] tel home003726446959 mob 003725232076

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2005-10-10, kl 12:19

username

Jelena
Majoriene

Hej, jag har syföretag i Litauen.Som kan sy kläder.Du kan nå mig på- [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat