Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Vill ha lite tips eller inspiration

Inlägg 1 av 6

2005-01-15, kl 00:01

username

Christer
Hagman

Inlägg: 4

Vill ha lite tips eller inspiration

hejsan jag vill starta en egen webbshop, har tidigare varit "hjälpreda" på en kompis webbshop och det har varit kul att hjälpa till att lägga in nya varor och koda nya funktioner och även skicka iväg varorna. Men nu vill ja ta steget att starta en egen.

Och nu är det så att ja inte riktigt vet vad ja vill sälja men ja har några produkter som antagligen ska finnas med, men ja skulle jätte gärna ha lite tips och inspiration till fler produkter som verkligen folk vill köpa och behöver.

MVH //Crille

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-02-02, kl 21:36

username

Jonte
Krig

Inlägg: 59

har hört en hel del som söker skarpa program med nycklar, gärna begagnade och lite äldre versioner att köpa utan att betala de ocker priser som tillvärkarna vill ha betalt

typ program second hand

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2005-04-27, kl 07:01

username

Johan
Duvdahl

Inlägg: 23

Jag har ett förslag. Jag har kontakt med några konstnärer i Thailand som målar utmärkta och jättefina moderna tavlor. Dessa köper jag in for kanske 1/3-1/4 av svenska priser. Stora förtjänster finns.

Ex på vad dom kan göra finns på

http://www.pgm-art-world.de/pgm_shop/shop.asp?WCI=MenuAuswahl&WCE=Stilrichtung

(sidan är från Tyskland och är bara exempel)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2005-06-11, kl 22:30

username

Henrik
Bergeld

Inlägg: 67

Jag har ett erbjudande till dig.
Jag ska sälja mitt företag www.bigoffice.se. Där säljer jag mobiltelefoner,mp3-spelare m.m. Företaget är redan igång så det är bara att ta vid med försäljning från dag 1.
Jag driver hela verksamheten utan eget lager så jag skickar varorna direkt från leverantören under eget namn.

Jag vill bara få tillbaka det satsade kapitalet så jag säljer till självkostnadspris 25000kr. Inte mycket för ett färdig företag.

Hör av dig så berättar jag mer. [email protected]

Med vänliga hälsningar

Henrik Bergeld

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2005-07-04, kl 21:36

username

Annelie
Boustedt

Inlägg: 5

Hej

aloe vera

www.aloephenomena.se
Annelie Boustedt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2005-09-20, kl 02:28

username

Percy
Rosengren

Inlägg: 85

Försök med eböcker om de kan passa till dina andra produkter:
http://www.pr-publishing.com/Saljbrev/Webbplats

Inläggets betyg
Svara Svara med citat