Inlägg 1 av 1
2016-11-15, kl 13:21
För dig som kan eller redan kör telemarketing
Söker någon som kan eller idag redan driver ett callcenter som skulle vilja arbeta upp en tjänst tillsammans med mig. Domänen jag håller på att se över vem jag ska arbeta upp den bättre med är ungefär som offerta.se fast den är endast inom ekonomi & juridik.
Med ett callteam kan vi få till det här konceptet väl.
Jag kör den idag genopm andra marknadskanaler men vill arbeta mer mot telemarketing.
Jag är mycket duktig inom ekonomi och hela den administrationen kring vad som behövs för hjälpa verksamheter att få iordning på allt inom ekonomi. Vi kan värva kunder som främst vill digitalisera ekonomiprocessen så mycket som möjligt. Jag driver idag en ekonomibyrå som kan vara med att hjälpa bolag i Stockholmsregionen och även för de runt om i landet om de är villiga att digitalisera processen så mkt som möjligt.
Är någon som kan detta intresserad kontakta mig gärna!
Med ett callteam kan vi få till det här konceptet väl.
Jag kör den idag genopm andra marknadskanaler men vill arbeta mer mot telemarketing.
Jag är mycket duktig inom ekonomi och hela den administrationen kring vad som behövs för hjälpa verksamheter att få iordning på allt inom ekonomi. Vi kan värva kunder som främst vill digitalisera ekonomiprocessen så mycket som möjligt. Jag driver idag en ekonomibyrå som kan vara med att hjälpa bolag i Stockholmsregionen och även för de runt om i landet om de är villiga att digitalisera processen så mkt som möjligt.
Är någon som kan detta intresserad kontakta mig gärna!
Attencion
Svara Svara med citat