Inlägg 1 av
6
2015-01-17, kl 18:35
AldinH
Startar snart eget callcenter! (BEHÖVER UPPDRAG)
Hej!
Jag är snart klar med mina studier och tänkte starta ett eget callcenter. Jag behöver då uppdrag, allt ifrån kundundersökningar, abonnemangsförlängningar, försäljning av produkter, ta emot samtal från kunder osv.
Jag har 10 års erfarenhet av försäljning! Detta är något jag älskar att göra...
Svara
Svara med citat
Inlägg 2 av
6
2015-02-05, kl 06:30
FiratGunes
Hej Aldin,
Vi kan hjälpa dig med uppdrag om det fortfarande är aktuellt. Det är väldigt goda förtjänster på produkter och tjänsterna som säljs. Väldigt enkel sålda dessutom då de är unika produkter och tjänster.
PM om intresse finns.
Firat
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
6
2016-01-06, kl 19:46
adolinademi
Hej Aldin! Vi bedriver försäljning med tjänster inom brandsäkerhet och är intresserade av att outsourca en del av försäljningen till en outstanding TM-byrå. Maila mig på
[email protected] för vidare dialog.
Konekta söker ständigt efter nya samarbetspartners. Har du något intressant? Vi bedriver försäljning i världsklass! - Maila till [email protected] - http://konekta.se
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
6
2016-08-17, kl 18:58
Michelchatall
Jag har jobbat med försäljning i flera år och vill ta det till en annan nivå, jag vill öppna mitt egna callcenter. har säljare som är sugna på att börja jobba för mig, behöver bara en produkt eller tjänst att erbjuda i telefonen, och helst en tjänst/produkt som löper på varje månad. mvh michel
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat