Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Feedback av nylanserad marknadsplats för studenter

Inlägg 1 av 5

2014-09-30, kl 21:28

axelsson90

axelsson90

Inlägg: 1

Feedback av nylanserad marknadsplats för studenter

Hej på er!

Har under en lång tid nu kämpat för att lansera min marknadsplats där studenter kan köpa och sälja digitalt studiematerial samt begagnad kurslitteratur på ett helt nytt sätt.

http://www.scholaris.se/

Efter att ha haft den i beta de senaste månaderna har jag precis släppt den med en ny design och hela köret



Jag vet att det finns många kunniga här och det vore grymt om ni hade någon feedbacken för webbsidan samt marknadsföringstips för att få räckvidd

Tack för hjälpen!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2014-10-04, kl 20:30

StinaJohansson

StinaJohansson

Inlägg: 3

Riktigt schyst sida måste jag säga. Bra affärsidé med. Det saknas verkligen bra secondhand alternativ för oss studenter.

// Stina Johansson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2015-01-02, kl 18:37

sven74

sven74

Inlägg: 27

Håller med! Riktigt snygg och professionell.
Snyggt med gul/svart färgskala.

www.kvitto-online.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2015-01-11, kl 12:35

Dansoft

Dansoft

Inlägg: 21

Jag är känd i bekantskapskretser och i jobbet att vara en kritiskt person och jag måste verkligen säga att din sida är riktigt bra!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2015-01-22, kl 12:07

stoffe03

stoffe03

Inlägg: 121

Det ser bra ut, bra koncept och bra sätt att knyta alla studenter till varandra. Har själv förr velat hitta begagnade böcker för korta kurser osv. då känns det inte lönsamt att köpa helt nya böcker för flera tusen bara för att använda de i en månad eller två. Om du inte redan gjort det borde du kontakta skolor som komvux så att de nämner nämner dig på deras kurser, alla vill sälja och även köpa begagnad kurslitteratur

Företagskonsult
Virtuell assistans/frilans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat