Inlägg 1 av 1
2005-01-10, kl 16:31
EN AKTIV PARTNER SÖKS
Hej,
Jag funderar på att starta ett eget företag och har själv några idéer som jag håller på att undersöka. Just nu känner jag behov av att ha en person som kan hjälpa till i startprocessen och som jag kan ha som boll planka. Att starta ett eget företag kräver en hel del förarbete och det är ganska mycket jobb innan man förhoppningsviss har allt under kontroll och är redo att sätta igång.
Själv är jag en kvinna över 30 år som har jobbat inom försäljning många år och har en marknadsföringsutbildning på IHM Business School. Jag är en dynamisk, idérik och ganska administrativ person.
Jag skulle vilja ha en kvinnlig partner som kompletterar mig. Helst vill jag att du är också över 30 år, vill ha ett eget företag eller har haft ett företag och vet hur det går till, vill och har möjlighet att satsa pengar och tid på det nya företaget. Med tanke på att jag är en sälj/marknadsperson skulle det vara jätte bra om du också har en viss erfarenhet av bokföring mm.
Som person hoppas jag att du har bägge fötter på jorden, är ärlig, ödmjuk, mogen, glad och självklart har en entreprenörsanda och vill satsa. Du måste också bo i Stockholm eftersom jag bor där.
Om du är intresserad och också vill ha en partner kan du kontakta mig på [email protected].
Svara Svara med citat