Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Söker programmerare

Inlägg 1 av 3

2014-05-06, kl 23:10

jgu89

jgu89

Inlägg: 1

Söker programmerare

Hejsan!
Jah har en företagsidé som jag jobbat med under våren och är nu intresserad av att köra på idén. Jag är ekonom/marknadsförare med lite kunskap om it, så därför behöver jag en person som kan och har kunskap om hemsidor och bokningssystem.

Hör gärna av er! Mvh Jens

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2014-05-08, kl 09:24

Turbo123

Turbo123

Inlägg: 43

Hej!

Jag är en webbdesigner som är inriktad på fräscha webbsidor enligt webbstandard som fungerar på alla plattformar. Huvudsakligen handlar det om open source lösningar med Wordpress som CMS. Jag har med en annan kund arbetat med ett bokningssystem för platser till olika kurser. Lösningen passar det mesta som kan bokas.

Du hittar min portfolio här:
http://kraner.se/

Hör av dig vid intresse!

Johan Kraner Åsedahl
Webbdesigner
www.kraner.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2014-06-24, kl 13:42

nasirshaikh

nasirshaikh

Inlägg: 1

hej,

Jag kan refere du www.kgntechnologies.com de har bra php programmerare laget expert på CMS och e-handel webbutveckling, inklusive certifierad Magento develope om du vill ha skräddarsydda Magento utveckling. Jag hade använt sina tjänster för min hemsida anpassning. Superb kommunikation, kvalitet utvecklingsstandarder, snabb leverans, ärlighet, öppenhet.

Pålitlig plats att köpa kvalitet hemlarm @ www.akillessakerhet.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat