Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

söker fabrik som syr upp träningskläder

Inlägg 1 av 4

2014-02-08, kl 00:11

elood

elood

Inlägg: 1

söker fabrik som syr upp träningskläder

Hejsan.
Jag kommer inom kort att starta upp ett företag där jag vill tillverka egna träningstights och träningstoppar som jag har designat själv men jag har letat överallt men det är otroligt svårt att hitta någon som tillverkar tyg och syr upp kläder i funktonellt material från mina designer.
Helst vill jag att kläderna ska vara ekologiska och fair trade. Bra kvalitet ska det såklart vara.

Alla tips som tänkas kan mottages mer än gärna.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2014-02-26, kl 15:35

Perandersson

Perandersson

Inlägg: 9

Hej Peter!Såg ett inlägg angående, sy upp kläder och du nämnde att du hade bra kontakter.Tanken är att jag skall sy upp mindre volymer. Har redan butiker som kan tänka sig att sälja mina produkter.Det jag undrar är om det är möjligt att sy upp cirka 10 st i varje storlek S-XL.Det är skjortor och skjortor som det handlar om. Även en del väskor i skinn.Kontakta mig gä[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2014-02-26, kl 15:35

Perandersson

Perandersson

Inlägg: 9

Hej Peter!Såg ett inlägg angående, sy upp kläder och du nämnde att du hade bra kontakter.Tanken är att jag skall sy upp mindre volymer. Har redan butiker som kan tänka sig att sälja mina produkter.Det jag undrar är om det är möjligt att sy upp cirka 10 st i varje storlek S-XL.Det är skjortor och skjortor som det handlar om. Även en del väskor i skinn.Kontakta mig gä[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2014-04-27, kl 21:04

PeterK

PeterK

Inlägg: 397

Kolla in: http://www.klader.midlandtac.nu/ onlinekurs i att starta eget klädesmärke

Peter K

Inläggets betyg
Svara Svara med citat