Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Programmeringskunnig och med känsla för design?

Inlägg 1 av 1

2014-02-26, kl 12:20

anneliealt

anneliealt

Inlägg: 2

Programmeringskunnig och med känsla för design?

Är det du?
Jag har tagit fram ett helt nytt koncept för en ny webbtjänst som inte finns på marknaden idag. Konceptet är nytt och spännande och ledorden är personligt, nära, familjärt och äkta. Jag vill skapa en fin och varm tjänst som verkligen bidrar till livsglädje hos användaren. Enligt gjorda kalkyler finns också möjlighet till mycket god avkastning och konceptet är skalbart och kan lätt växa till något riktigt stort!

Jag har en utarbetad affärsplan, kompetens och nätverk inom kommunikation, marknadsföring och försäljning samt förstås, viktigast av allt - intresserade kunder.
Din roll blir att hjälpa företaget att navigera genom IT-djungeln och genom nätverk eller kontakt med rätt programmerare se till att vi kan skapa en webbtjänst med tilltalande design, användarvänlig funktion och naturligtvis med god integritet och gott säkerhetstänk. Du är fokuserad på kunden, har ett kommersiellt tänk och är lyhörd i din kommunikation.

Målsättningen är att starta ett samarbete så snart som möjligt och att försöka lansera denna tjänst under hösten 2014.

Hör av dig till mig så kan vi väl prata vidare om ett eventuellt samarbete!

Hälsningar,
Annelie

Svara Svara med citat