Inlägg 2 av
5
2009-06-22, kl 21:17
MatteusMidzone
Hej!Jag är både medlem i BNI och driver ett nätverk - Stigfinnaren - i Malmö som delvis liknar ditt förslag (fast inte bara nyföretagare är välkomna). Det är inte precis ett plagiat av BNI, men alla får presentera sig. Det är ganska mycket jobb - hur tänkte du dig att finansiera det hela (tid och pengar)? Jag delar gärna med mig av erfarenheter jag har gjort. En möjlighet är förstås att helt enkelt köra Stigfinnare-konceptet, vi har en slags franchise på det för den som vill, helt enkelt för att det finns fördelar med att slippa uppfinna hjulet. Gå in på vår websajt och klicka på Stigfinnaren för mer info...
Matteus Åkesson
www.midzone.se - what's freedom for you
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 3 av
5
2009-06-22, kl 21:19
MatteusMidzone
Webadressen: http:www.midzone.seMatteus Åkesson skrev:Hej!Jag är både medlem i BNI och driver ett nätverk - Stigfinnaren - i Malmö som delvis liknar ditt förslag (fast inte bara nyföretagare är välkomna). Det är inte precis ett plagiat av BNI, men alla får presentera sig. Det är ganska mycket jobb - hur tänkte du dig att finansiera det hela (tid och pengar)? Jag delar gärna med mig av erfarenheter jag har gjort. En möjlighet är förstås att helt enkelt köra Stigfinnare-konceptet, vi har en slags franchise på det för den som vill, helt enkelt för att det finns fördelar med att slippa uppfinna hjulet. Gå in på vår websajt och klicka på Stigfinnaren för mer info...
Matteus Åkesson
www.midzone.se - what's freedom for you
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
5
2009-07-01, kl 14:38
paulsson
Moderator
Vi hjälper gärna till med att marknadsföra era träffar. Vi har haft en del events själva och kommer även köra en del under hösten, man kanske skulle samköra något av eventen?
Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat