Inlägg 1 av 3
2013-02-24, kl 07:47
Partner sökes
Partner sökes. För att tillsammans lansera ett nytt märke inom rengöringsprodukter. Potentialen är stor då det finns en orörd bransch. Denna bransch handlar idag på tex Willys istället för grossist/återförsäljare. Huvudtanken är och leverera paketlösningar till branschen så dem inte behöver åka till willys och handla varje gång dem ska ha rengöringsmedel och istället få det levererat på plats.
Jag sitter idag på 2st färdiga kunder som väntar på färdig produkt. Dessa kunder levererar redan idag andra produkter till branschen och sammanlagt leverar dessa 2st kunder till ca 200-220st kunder. Vilket betyder en väldigt bra start redan från början.
Jag söker nu någon att driva detta med. Verkar det intressant så är du välkommen att ta kontakt med mig.
Jag sitter idag på 2st färdiga kunder som väntar på färdig produkt. Dessa kunder levererar redan idag andra produkter till branschen och sammanlagt leverar dessa 2st kunder till ca 200-220st kunder. Vilket betyder en väldigt bra start redan från början.
Jag söker nu någon att driva detta med. Verkar det intressant så är du välkommen att ta kontakt med mig.
Svara Svara med citat