Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Spännande projekt/partners sökes!

Inlägg 1 av 2

2012-12-05, kl 18:12

Nilss

Nilss

Spännande projekt/partners sökes!

Hej!

Jag är en driftig person som vill hitta roliga/spännande projekt att investera i/arbeta med.

Jag har idag ett bra arbete, med mycket bra villkor, och således letar jag inte hysteriskt efter sysselsättning.
Däremot, om jag hittar någonting som känns seriöst och helt rätt, kan detta vara högintressant.

Jag tror inte att man måste kunna en bransch helt och hållet för att starta upp ett företag inom den. Däremot tror jag på hårt arbete, och vinnarskallar. Därför vill jag komma i kontakt med personer av samma kaliber. Du/Ni ska (precis som jag) vara villiga att arbeta dygnet!

Jag är särskilt bevandrad inom ett antal branscher, men jag vill inte nämna dem med risk för att missa chansen att få lära mig någonting nytt!

Lite mer om mig finner du/ni på min profilsida. Resten får ni fråga.

Vänligen

Nils

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2012-12-06, kl 19:42

Milvea

Milvea

Hej!

Jag vet inte om det här är rätt nivå, men jag söker definitivt bra folk till ett projekt inom csr (socialt företagande) där idén är att skapa arbete och utbildning åt tidigare prostituerade.

Läs mer på http://milvea.se/

Hälsningar,

Mikael

Mikael Lestander
Social entreprenör
www.milvea.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat