Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Vart hittar jag restpartier/varupartier??

Inlägg 1 av 4

2012-11-26, kl 19:03

Anniipannii

Anniipannii

Vart hittar jag restpartier/varupartier??

Hej!

Jag behöver hjälp med att hitta restpartier eller andra partier i mindre skala.
Jag hittar inget intressant på blocket och de är sådana överpriser.

Har någon några länkar?
Eller sitter ni kanske själva på ett parti?

Allt är av intresse förutom stora partier.

Tack på förhand.

Med vänliga hälsningar
Anna

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2012-12-01, kl 23:38

FiratGunes

FiratGunes

Hej,

Har du fått några svar på privata meddelanden? Vore jätte tacksam om du kunde dela med dig av informationen då jag själv letat men inte hittat så mycket!

[email protected]

Tack på förhand.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2012-12-02, kl 11:04

paulsson

paulsson

Moderator

Vilken typ av produkter är ni intresserade av?

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2012-12-03, kl 01:05

FiratGunes

FiratGunes

Vi är intresserade av produkter inom två kategorier som egentligen är samma kategori.

1. Engångsartiklar för restaurang/pizzeria branschen såsom pizzakartonger, lucnhboxar, såsburkar, servetter, påsar, soppåsar etc.

2. Engångartiklar det med dock inom städbranschen, såsom klorin, allrengöring, handskar, disktrasor, diskmedel(restaurang diskmedel för stora diskmaskiner) etc.

Alla dessa produker är produkter inriktade till restaurang/pizzeria branschen. Självklart användes dessa produkter till annat också med vårtt bolag är ute efter dessa produkter för försäljning mot restaurang/pizzerior.

Förutom restpartier är import intressant och även grossister som erbjuder dessa artiklar.
Då vi själv är ute efter att bli egen grossist så funkar inte grossister i Sverige då dem själv är grossister och har dem lägsta priser som finns redan och blir väldigt svåra att konkurrera mot.

Import för att kunna slå deras priser med egen grossist firma.
Grossistfirmor som erbjuder produkter till andra grossistfirmor och inte direkt till kund(restaurang/pizzerior) för då blir även då priser väldigt svårt att konkurrera mot.

Restparter av dessa produkter nu i början är själv det största intresset då det oftast går och få bäst priser då, tom billigare än import fron exempelvis kina då det som sagt är "restparter" som antingen blivit över då det inte sålt eller av något bolag som gått i konkurs?

Alla förslag, tips och hjälp uppskattas otroligt mycket då vi är i uppstarts skedet och söker för fullt efter bästa priser för att själv kunna bli grossist och leverara direkt till kund (Pizzerior/restaurang)

Någon?

Tack på förhand.

Mvh Firat Gunes
076-777 99 09
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat