Inlägg 1 av 1
2012-10-25, kl 17:45
Programmera sökes PHP, JavaScript, Ajax, MySQL
Jag kan mycket inom webbkommunikation och ekonomi och har senaste året tillsammans med en duktig programmerare utvecklat en sökmotor som fungerar fint idag men vissa saker behöver slutföras. Programmeraren måste tyvärr lämna projektet på grund av personliga skäl och jag letar därför efter någon att ersätta den duktiga programmeraren med. Vill hitta ngn som vill vidareutveckla detta fungerande system tillsammans med mig. Den är hyfsat komplex, så du bör vara duktig. Mycket är färdigt men behöver administreras och utvecklas.
CMS är byggt till systemet som fungerar fint.
Om du är intresserad av att fortsätta bygget av en sökmotor inom mode och design får du jätte gärna höra av dig.
Systemets kan lanseras i flera olika länder. just nu finns det bara i .se och .com som är aktivt
Du kommer att få andelar av systemet om vi väl går vidare.
Systemet är byggt i php, javascript, ajax, mysql
Du bör ha kunskap i databas byggen och det vore bra om du jobbat med codeigniter! Optimiering av databas vore bra om du även kunde.
Det som är uppe i servern just nu är INTE den senaste versionen. Det finns en mycket bättre version systemet som snart kan lanseras. Jag skulle vilja påbörja konversationer med programmerare som är seriöst intresserade av ett kompansjonavtal. Bolaget och allt sådant är färdigt!
Tipsa gärna denna till ngn duktigt programmerare som skulle kunna vara intresserad av detta!
Vi hörs!
CMS är byggt till systemet som fungerar fint.
Om du är intresserad av att fortsätta bygget av en sökmotor inom mode och design får du jätte gärna höra av dig.
Systemets kan lanseras i flera olika länder. just nu finns det bara i .se och .com som är aktivt
Du kommer att få andelar av systemet om vi väl går vidare.
Systemet är byggt i php, javascript, ajax, mysql
Du bör ha kunskap i databas byggen och det vore bra om du jobbat med codeigniter! Optimiering av databas vore bra om du även kunde.
Det som är uppe i servern just nu är INTE den senaste versionen. Det finns en mycket bättre version systemet som snart kan lanseras. Jag skulle vilja påbörja konversationer med programmerare som är seriöst intresserade av ett kompansjonavtal. Bolaget och allt sådant är färdigt!
Tipsa gärna denna till ngn duktigt programmerare som skulle kunna vara intresserad av detta!
Vi hörs!
Attencion
Svara Svara med citat