Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Bra litteratur - Starta eget/näthandel?

Inlägg 1 av 5

2004-12-21, kl 19:22

username

Kalle
Hertz

Inlägg: 2

Bra litteratur - Starta eget/näthandel?

Jag behöver tips om bra böcker, skrifter eller kurser som du kan läsa på egen hand, om att starta eget och att driva näthandel. Jag är mycket tacksam för tips! [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-12-23, kl 16:54

username

Tomas
Loden

Inlägg: 72

Hej.

Jag har köpt information om marknadsföring över internet för över 50.000 kr bara i år. Det finns några få skrivna på svenska men jag har ännu inte hittat något som är bra, de flesta är av-arter från utländska informationskällor.

Köpa information för så mycket pengar tycker många är vansinnigt men det enda jag behöver hitta är en enda ide som kan öka min försäljning, tex så köpte jag ett antal cd skivor från en av de stora "gurus" out there och en av hans ideer ökade försäljningen på en av mina sidor från 11200skr/mån till över 40.000 skr/mån... men som sagt det gäller att hitta rätt bland alla tusentals källor som finns.

Mitt tips om du inte vill lägga ner så mycket pengar är att gå med i en membership club där du får gratis tillgång till konsultation, information, annonserings resultat mm mm.

Bruset är enormt så hör av dig till mig innan du köper någon information så kan jag visa dig vilka som har fungerat bäst för mig genom åren. Är du intresserad av att gå med i forumet ovan så hör av dig så ska jag tala om hur du hittar dit.

Är det något speciellt du söker eller är det generell information om affär på internet du letar efter.

/ Tomas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-01-06, kl 16:05

username

Magnus
Hörberg

Inlägg: 19

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag behöver tips om bra böcker, skrifter eller kurser som du kan läsa på egen hand, om att starta eget och att driva näthandel. Jag är mycket tacksam för tips! [email protected]



Hej!
De böcker jag har använt mig av när det gäller att starta eget kommer alla från Björn Lundén förlag. De finns att köpa direkt på deras webbplats, men allra billigast är AdLibris. Det är den billigaste nätbokhandeln i Sverige och tar endast 19:- i frakt, oavsett hur mycket du köper. Du får böckerna på två-tre dagar. Suveränt. Gå till www.adlibris.se och kolla eller besök förlaget på www.blinfo.se. Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-03-26, kl 17:21

Bimman

Bimman

Inlägg: 5

Hej! Jag vill gärna få information om membership club.MVH

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-07-11, kl 10:56

Bimman

Bimman

Inlägg: 5

Hej Tomas!
Du får gärna skicka mer information om vart jag kan finna bra böcker och om medlemsskap som du nämner i inlägget.
Maila till [email protected]
Vänliga Hälsningar
Britt-Mari

Inläggets betyg
Svara Svara med citat