Hej.
Jag har köpt information om marknadsföring över internet för över 50.000 kr bara i år. Det finns några få skrivna på svenska men jag har ännu inte hittat något som är bra, de flesta är av-arter från utländska informationskällor.
Köpa information för så mycket pengar tycker många är vansinnigt men det enda jag behöver hitta är en enda ide som kan öka min försäljning, tex så köpte jag ett antal cd skivor från en av de stora "gurus" out there och en av hans ideer ökade försäljningen på en av mina sidor från 11200skr/mån till över 40.000 skr/mån... men som sagt det gäller att hitta rätt bland alla tusentals källor som finns.
Mitt tips om du inte vill lägga ner så mycket pengar är att gå med i en membership club där du får gratis tillgång till konsultation, information, annonserings resultat mm mm.
Bruset är enormt så hör av dig till mig innan du köper någon information så kan jag visa dig vilka som har fungerat bäst för mig genom åren. Är du intresserad av att gå med i forumet ovan så hör av dig så ska jag tala om hur du hittar dit.
Är det något speciellt du söker eller är det generell information om affär på internet du letar efter.
/ Tomas