Inlägg 3 av
8
2004-12-21, kl 19:05
larsarenander
Verkar konstigt! Det borde inte vara moms om det inte är svenkt företag.LarsAbi DesignStart av företag och ekonomistyrning
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
8
2004-12-22, kl 15:07
larsarenander
Bilaga 2004 till skattedeklaratinen i april, nyheter råd och tips.Kort utdrag.. Du får sälja varor till annat EG-land momsfritt om dessa fyra villkor är uppfylldaKöparen är registrerad till moms i ett annat EG-landKöparen åberopar ett giltigt VAT-nr.Du anger köparens VAT-nr på fakturanVaran tranporteras från Sverige till ett annat EG-land eller mellan två andra EG-länder.Detta var bara ett litet utdrag av momsreglerLarsAbi DesignStart av företag och ekonomistyrning
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 8 av
8
2005-01-17, kl 18:22
larsarenander
Appelkvist, det glädjer mig att du läser mina inlägg och vad som blir sämre får du gärna mejla mig på [email protected], en sak har jag emellertid sätt och de inlägg jag ingivit har sedan i olika former fortsatt och det som sänt till mig har jag försökt hjälpa precis som stara eget helt utan egen vinning, men jag får väl tänka om.
Lars
Start av företag och ekonomistyrning
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat