Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Tyger till barnkläder

Inlägg 1 av 3

2012-03-15, kl 13:33

Suzana

Suzana

Tyger till barnkläder

Hej,
Vi ska starta ett barnklädesmärke. Undrar om någon vet vilken väg som är bäst att gå för att hitta tyger till kläderna? Är det någon ide att gå på stora tygmässor såsom exempelvis Premiere Vision, då man är i uppstarten? Att köpa i vanliga tygaffärer känns uteslutet, då man vid en större order kanske inte får tag i tillräckligt med tyg i affären.
Någon som har en ide, som känner till tygleverantörer i Kina, Indien, Turkiet eller liknande? Skall kanske tillägga att det gäller mest, vävda tyger- bomull, silke, ull, siden.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-03-17, kl 17:31

Lenabp

Lenabp

Hej,
Vi har egen import av ekologiskt bomull, hampa och siden (även med handmålat mönster)från Asien
Kolla på bagme.se och lägg ett mail om du är intresserad
Vänligen
lena

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-03-19, kl 23:34

shahin

shahin

Hej!
Jag heter Shahin Akter och bor i Umeå, Sverige. Jag är en Kommun anställd och sidan om jobbar som företrädare för en kläd fabrik i Bangladesh. Företaget heter Spark Stitch Limited. Här kommer lite info om företaget.

SSL - Ett företag som tillverkar kvalité kläder och textil Vi började arbeta f.o.m 2006. Vi är entusiastiska att etablera ett omfattande affärsrelation med era goda organisation med vår förväntan, tjänster av hög kvalitet och leveranstid. Vi exporterar olika typer av Ytterkläder plagg samt underkläder, hemtextil och tyg i USA, Europa och Australien.

Ni kan hitta mer info på http://www.sparkstitchltd.com

Tveka inte att kontakta mig vid intresse.

Mina uppgifter är följande:

Shahin Akter
E post: [email protected]
Mob: +46 76 233 22 02
Adress: Gnejsvägen 13
907 40 , Umeå
Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat