Inlägg 1 av 1
2012-03-08, kl 02:28
Sökmotor för mode&design, php programmerare sökes!
Jag kan mycket inom kommunikation och ekonomi och har senaste året utvecklat www.trendpassion.com tillsammans med en programmerare som tyvärr valt att lämna projektet på grund av personliga skäl. Vill hitta ngn som vill vidareutveckla denna tillsammans med mig.
CMS är byggt till systemet som snart ska vara färdigt att lanseras. (endast klädsökningen är färdigt, ej blogg eller outfitskapare)
Vidareutveckling behövs för att konceptet skall fungera som det är tänkt!!!
Om du är intresserad av att fortsätta bygget av en sökmotor inom mode och stil får du jätte gärna höra av dig.
Du kommer att få andelar av allt för din programmerings insatts.
Systemet är byggt i php, javascript
Du bör ha kunskap i databas byggen och codeigniter!
Det som är uppe i servern just nu är INTE den senaste versionen. Det kommer en förbättrad version av filtreringen av kläder snart. Men jag skulle vilja påbörja konversationer med folk som är seriöst intresserade av ett kompanjonavtal. Bolag och allt sådant är färdigt! Andra projekt finns även att göra.
Har goda kontakter i Serbien för utlägg av sådant man inte har tid med att göra här i sv. Men då blir du personen som kvalitetssäkrar det vi får in.
Tipsa gärna denna till ngn duktigt programmerare som skulle kunna vara intresserad av detta!
Hörs av!
/Cristian
CMS är byggt till systemet som snart ska vara färdigt att lanseras. (endast klädsökningen är färdigt, ej blogg eller outfitskapare)
Vidareutveckling behövs för att konceptet skall fungera som det är tänkt!!!
Om du är intresserad av att fortsätta bygget av en sökmotor inom mode och stil får du jätte gärna höra av dig.
Du kommer att få andelar av allt för din programmerings insatts.
Systemet är byggt i php, javascript
Du bör ha kunskap i databas byggen och codeigniter!
Det som är uppe i servern just nu är INTE den senaste versionen. Det kommer en förbättrad version av filtreringen av kläder snart. Men jag skulle vilja påbörja konversationer med folk som är seriöst intresserade av ett kompanjonavtal. Bolag och allt sådant är färdigt! Andra projekt finns även att göra.
Har goda kontakter i Serbien för utlägg av sådant man inte har tid med att göra här i sv. Men då blir du personen som kvalitetssäkrar det vi får in.
Tipsa gärna denna till ngn duktigt programmerare som skulle kunna vara intresserad av detta!
Hörs av!
/Cristian
Attencion
Svara Svara med citat