Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Parner som är vass inom PHP för mode&design system

Inlägg 1 av 3

2012-03-07, kl 15:42

attencion

attencion

Parner som är vass inom PHP för mode&design system

Jag kan mycket inom kommunikation och ekonomi och har senaste året utvecklat www.trendpassion.com tillsammans med en programmerare som tyvärr måste lämna projektet. Vill hitta ngn som vill vidareutveckla denna tillsammans med mig.

CMS är byggt till systemet som snart ska vara färdigt att lanseras. (endast klädsökningen är färdigt, ej blogg eller outfitskapare)

Vidareutveckling behövs för att konceptet skall fungera som det är tänkt!!!

Om du är intresserad av att fortsätta bygget av en sökmotor inom mode och stil får du jätte gärna höra av dig.

Du kommer att få andelar av allt för din programmerings insatts.

Systemet är byggt i php, javascript

Du bör ha kunskap i databas byggen och codeigniter!

Det som är uppe i servern just nu är INTE den senaste versionen. Det kommer en förbättrad version av filtreringen av kläder snart. Men jag skulle vilja påbörja konversationer med folk som är seriöst intresserade av ett kompanjonavtal. Bolag och allt sådant är färdigt! Andra projekt finns även att göra.

Har goda kontakter i Serbien för utlägg av sådant man inte har tid med att göra här i sv. Men då blir du personen som kvalitetssäkrar det vi får in.

Tipsa gärna denna till ngn duktigt programmerare som skulle kunna vjavascript:void(0);ara intresserad av detta!

Hörs av!

/Cristian

Attencion

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2012-03-08, kl 10:13

larsarenander

larsarenander

Själv skriver jag som en kråka med massor av fel, men håller man på med kommunikation så gäller det att få ett bra intryck så titta över staving och ordbilning mm.
mvh
Lars

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2012-03-08, kl 10:22

larsarenander

larsarenander

Såg du och reagerade du över mina fel på orden stavning och ordbildning. Några andra ord som jag reagerar på är orden ERAN och VÅRAN.
Lars

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat