Inlägg 11 av 15
2012-01-26, kl 00:08
Lars
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlem[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Ursprungligen postat av: Pege
Ursprungligen postat av: lovedager
Hej!
Jag sysslar med webbutveckling på min fritid och gör lite då och då ett mindre jobb. Ganska ofta frågar kunden om jag har f-skatt, och jag svarar att nej jag gör bara detta på min fritid. Vissa ryggar då tillbaka, och det är ju inte kul.
Så därför till min fråga.
Kostar det något att bara starta ett företag, en enskild firma i det här fallet?
Jag gör som sagt bara kanske 0-4 jobb per år, och jag vill ju inte att det ska kosta mig något ifall jag inte hinner med något ett år..
(Jag är helt ny på det här med företag, så säg bara till om jag glömt någon viktig punkt :) )
Mvh
Love Dager
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
PG