Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

S: Fabrik som tillverkar T-shirts

Inlägg 1 av 4

2012-01-08, kl 19:49

MagnusR

MagnusR

Inlägg: 1

S: Fabrik som tillverkar T-shirts

Hejsan jag söker en fabrik inom EU helst men inget krav, Som kan tillverka t-shirts med tryck och text. Ska kunna leverera i storlekar som 3-5 XL samt vanliga storlekar. T-shirten kommer att tillgodo se kroppsbyggare. Har ni tips på fabriker eller andra sidor där man kan komma i kontakt med något företag som kan tillgodose mitt önskemål så skriv här ett PM eller hör av er på mailen nedanför.


För mer info kontakta mig på [email protected]


//MVH Magnus Rundström

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2012-01-09, kl 11:29

nimeide

nimeide

Inlägg: 3

Our the company's on-line sale wholesale iphone 4S, the it is hot sell. We the price of company product is cheap, quality superior quality, service attitude is very good, the our site secure site certified by well-known web certificates centres. If you have question, you can register our company Web address http://www.ecinbox.com is on-line to contact our services.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2012-01-10, kl 22:38

Bleedz

Bleedz

Inlägg: 32

Hej.

Rätt kolla inom eu gränser indier och kineser är ett levande helvete att göra affärer med.
Om jag inte missminner mig så finns det en del produktion i Borås ännu kvar av vanliga kläder.

http://www.50lappen.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2012-01-12, kl 07:50

Sugenpåeget

Sugenpåeget

Inlägg: 4

Hejsan,
Ett stort problem med människor som ska starta eeget inom produkt industrin är att de väljer att nischa sig, hur många procent av världens befolkning är kroppsbyggare?

Varför skapar man in T-shirt;ar som alla kan använda? poff 100% kan köpa din produkt i det här fallet en T-shirt?

www.alibaba.com är perfekt för dig, här finns även bolag som jobbar inom EU och har ofta stor kompetens inom gräns handeln.

M-v-h

Jonas Johansson

Jonas Johansson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat