Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Importera dam/barnkläder

Inlägg 1 av 5

2011-10-05, kl 11:33

Neta

Neta

Importera dam/barnkläder

Hej!

Jag ska öppna en webbshop med försäljning av dam och barnkläder och vore väldigt tacksam för tips på företag att ta kontakt med som säljer just detta. Har tänkt mig länder som Spanien, Portugal, Tyskland, Polen.

Jag har tänkt mig barnkläder till både tjejer och killar upp till 10-12 år, bra kvalitet, funktionsvänliga och framförallt färgglada!

Damkläder har jag tänkt mig ska riktas till åldrarna 30-45 ca, bra kvalitet. Även här kläder med färg och utsmyckningar, gärna kostymer och dräkter med lite annorlunda snitt än bara enkla svarta och gråa.

Tack på förhand!
Agneta

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2011-10-15, kl 03:05

sunswe0903

sunswe0903

Hej!

Jag är en kille från Bangladesh och har varit i Sverige i 5 år. Jag kan hjälpa dig att importera kläder från Bangladesh. komma i kontakt med mig via e-post [email protected] eller 0762145510 (MOB). Jag är mycket intresserad av att göra affärer med Sverige och Bangladesh och har erfarenhet av textilindustrin

khalled sheik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2011-10-15, kl 17:29

patrik127

patrik127

Heter Patrik Johansson och är från Stockholm.

Håller på startar upp ett företag i Sverige där jag gör profilkläder med personliga tryck på t.ex t-shirts,pike tjocktröjor,strumpor,underkläder m.m
Men kan även tillverka kläder efter dina enga önskemål med egen design, egna tryck och mått.
Har egen fabrik och ett brett nätverk här nere i Bangladesh.

Kommer hem till Sverige den 24 okt

Hör gärna av er till min mail ifall ni är intresserade

Med vänliga hälsningar

Patrik Johansson

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2011-12-05, kl 15:43

Tentrade

Tentrade

Dear,

we are company from poland specializated in children clothing wholesale (disney characters and others), please contact me at [email protected] then i make You account in our wholesale and then You can see our products and prices.

Kind Regards
Filip

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2012-01-15, kl 17:00

miiow

miiow

Hej Agneta! Jag jobbar lite som grossist sidan om så kan hjälpa dig med inköp :) maila mig om du vill ha hjälp: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat