Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Söker du affärsidé? (Kläder)

Inlägg 1 av 3

2011-05-19, kl 19:29

cicbys

cicbys

Inlägg: 5

Söker du affärsidé? (Kläder)

Hösten 2011 har vi säljstart för ett helt nytt koncept inom kläder till kvinnor. Vi söker nu de som vill driva sin egen franchise på hel- eller deltid. De vi söker är intresserade av färg, form och mode samt har viss kunskap inom sömnad.

Om du vill veta mer kontakta mig så skickar jag broschyr. Företrädelsevis söker vi nu franchisetagare i Mälardalen, Dalarna, Hälsingland och Gästrikland.

OBS! Det är inte ett MLM-koncept, försäljning sköts bl.a. via modevisningar. Våra franchisetagare ska sköta sitt företag och sina kunder, inte skaffa återförsäljare. I varje region finns en ansvarig chef som är behjälplig i marknadsföring, försäljning och företagande.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-05-19, kl 20:52

MyLind

MyLind

Inlägg: 1

Hej,
Jag driver idag ett eget klädmärke. Jag har också en liten butik där jag också säljer lite andra märken. Startade det egna märket 2 år sedan. Första året satt jag hemma och sydde upp på beställningar. Har en designutbildning från Italien & en tid på Hugo Boss huvudkontor som designassistent & säljare i butik.
Jag skulle gärna vilja veta mer om ert koncept.

Med vänlig hälsning,

My

Citat:

Ursprungligen postat av: cicbys

Hösten 2011 har vi säljstart för ett helt nytt koncept inom kläder till kvinnor. Vi söker nu de som vill driva sin egen franchise på hel- eller deltid. De vi söker är intresserade av färg, form och mode samt har viss kunskap inom sömnad.

Om du vill veta mer kontakta mig så skickar jag broschyr. Företrädelsevis söker vi nu franchisetagare i Mälardalen, Dalarna, Hälsingland och Gästrikland.

OBS! Det är inte ett MLM-koncept, försäljning sköts bl.a. via modevisningar. Våra franchisetagare ska sköta sitt företag och sina kunder, inte skaffa återförsäljare. I varje region finns en ansvarig chef som är behjälplig i marknadsföring, försäljning och företagande.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2011-06-30, kl 11:15

cicbys

cicbys

Inlägg: 5

Hej My,
ledsen att mitt svar dröjt. Vi har ställt om hela affärsmodellen och kommer därför jobba utifrån ett helt annat koncept. Jag sätter ut ny annons här när jag vet mer om vilken sorts ÅF vi kommer söka. Din verksamhet och din bakgrund är dock klart intressant!

Trevlig sommar!
Mvh Cicci

Inläggets betyg
Svara Svara med citat