Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Lite frågor

Inlägg 1 av 3

2011-04-02, kl 21:48

Badass

Badass

Lite frågor

Jag ska starta upp ett litet projekt nu och behöver hjälp.

Jag ska sälja produkter och behöver då etiketter dels till framsidan och sen även en innehållsetikett till baksidan.

Var får man tag i det till vettiga priser och finns det något "verktyg" man kan använda sig av för att kunna bifoga en mall till tillverkaren?

Jag vet ungefär hur den ska se ut och vilken storlek

Andreas Svedjehed

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2011-04-03, kl 09:39

ikom

ikom

Hej. Maila gärna hur dom kommer se ut, storlek och ungefärligt antal så kan jag ge ett pris på det då jag kan göra sådant.m.v.h.Peter JonassonKyndelvägen 2514 44 Länghem0731 41 01 39www.coolia.sewww.infokom.se

ikom

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2011-05-06, kl 10:22

lidbom

lidbom

Det vanligaste är att man använder ett designprogram som t ex Indesign eller Illustrator. Men de kostar en del och är hyfsat avancerade för en nybörjare.

Jag skulle vända mig till en formgivare eller någon du känner som kan hantera dessa program. Ska inte behöva kosta så mycket.

Du bör skicka original till din leverantör som pdf (eller .ai) för att få ett säkert, bra resultat.

Driver www.debitum.se - en online fakturaservice för små företag. 25 kr/faktura.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat