Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Söker bloggare/skribent/entusiast

Inlägg 1 av 2

2010-02-03, kl 15:00

username

David
Reiman

Inlägg: 22

Söker bloggare/skribent/entusiast

Hej!

Jag söker en drivande samarbetare som brinner för alternativ medicin och vill hjälpa oss med verksamhet utveckling.

Först och främst jag behöver hjälp med innehålls uppdatering av vår befintliga hemsida - halsoplaster.se

Sedan finns det mycket vilja, dock inte tid, att införa nya rubriker såsom nyheter inom alternativ medicin värld, blogg, detaljerade beskrivningar med foto och video, utskick av nyhetsbrev etc etc - så långt fantasi räcker, dock styra fantasi flödet inom rimliga ramar och förstå nytta med det hela.

Med andra ord det finns en massa att göra. Jag vill komma i kontakt med en person som VERKLIGEN brinner för vårt område och som kommer själv att njuta av arbetet. Förutom texter finns det möjlighet att delta i arbetet med vår designer, skribent och programmerare - att tillsammans med dem utveckla nya idéer, nya marknadsförings former och till och med nya produkter.

Är det någon som intresserad?

Halsoplaster.se - Hälsoplåster med enbart naturliga ingredienser. För dig som vill bibehålla en god hälsa.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2011-04-10, kl 01:29

Nea

Nea

Inlägg: 1

2011-04-10
 Hej!
Jag heter Linnéa Jönsson är 33 år och bor med min lilla familj i Sundbyberg. Om ni fortfarande söker någon som brinner för alternativmedicin så har du en av dessa brinnande personer här.
Jag har länge varit intresserad av det alternativa i stor utsträckning och jag är en sådan person som hellre prövar alternativa vägar till tillfrisknande om jag är sjuk. Jag brukar leta upp olika huskurer och även ge råd till vänner. Jag har studerat Biodynamisk odling på Skillebyholm, Järna. Där fick jag mer kunskap om olika läkeörter. Har haft gästlärare som Lisen Sundgren, Lars Krantz m.fl. Jag har även samlat på mig böcker om bl.a örtmedicin och medicinal-växter. Ayurveda är något som jag tror på också. Jag vet lite om mycket men jag gillar att söka information så jag kan alltid lära mig mer.
Jag håller på och skriver en bok som innehåller mycket fantasi och jag är förvånad över att jag kan skriva som jag gör, jag ser historien i bilder liksom. Jag skriver väldigt bildligt och inlevelsefullt när jag skriver på min bok och jag får höra att den är bra och spännande. Om det kan vara till nytta att jag skriver en del så är det kanske min språngbräda in till en ny karriär.
Jag är väldigt intresserad av att skriva för er men jag skulle gärna vilja jobba hemifrån. 
Hur ser jobbet ut?Vad innefattar tjänsten?Vilka krav ställs?Vad ligger lönen på?

Nea.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat