Inlägg 1 av
4
2011-03-28, kl 11:19
Affärsbolaget Sverige
Vi söker Entreprenörer med bra Affärsidéer!!
Hej!Vi på Affärsbolaget Sverige söker drivna och motiverade entreprenörer med bra Affärsidéer!Är du en Entreprenör med en bra Affärsidée ?Det kan vara svårt att komma igång med sin verksamhet, och det kan kosta både tid & pengar att starta upp en helt nytt projekt. Vi hjälper dig med hela startstreckan och tillsammans med dig bygger vi upp verksamheten och sköter allt praktiskt som tex Administration, marknadsföring och delvis försäljning!Vi erbjuder entreprenörer mycket bra villkor och är övertygad om att du kommer att bli nöjd!Du/ ni erhåller provision eller procent på det aktuella projeket och vi står för kostnaderna!Om du tycker detta låter intressant, besök vår hemsida för mer information!www.affarsbolaget.seSedan klickar du på Tjänster & EntreprenörOBS: pga av många svar så vill vi klargöra att vi endast är intresserade av Affärsidéer som rör Internet.MvhAffärsbolaget Sverige
Svara
Svara med citat
Inlägg 2 av
4
2011-03-28, kl 15:43
paulsson
Moderator
Hej Kevin!
Förtydliga gärna vad exakt ni är intresserade av. "Affärsidéer som rör Internet" är ju aningen brett. Är ni intresserade av webbutiker? Internettjänster? Reklamfinansierade webbplaster? Har ni någon egen mall för sekretessavtal, eller ska man som entreprenör ta fram ett eget sekretessavtal som ni ska skriva på? Och till sist, har ni några referenser på uppdrag ni tidigare genomfört?
// Emil
Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 3 av
4
2011-03-28, kl 15:58
Affärsbolaget Sverige
Hej Emil...Jag kommer att skicka ett svar här under kvällen:)Just nu måste jag iväg, Vi två hade en hel del kontakt både via mail + tel för några år sedan när ni jobbade med Missdomain :) Fast du minns säkert inte mig.Svar kommer inom kort:)//Kevin
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat