Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

.NET kunnig partner sökes

Inlägg 1 av 1

2011-03-23, kl 22:36

attencion

attencion

.NET kunnig partner sökes

Hej,
Jag driver idag ett företag som riktar sig mot digitala medier!Idag sitter jag som projektledare och administratör för ett system som behöver slutföras. Systemet är anpassat för branschen inom mode, inredning och design! Hela plattformen håller på att utvecklas i .NetFör att förvalta och administrera systemet samt se till att man får igång sidan väl med trafik m.m behöver bolaget någon som är mycket duktigt på .Net och är väldigt erfaren inom SEO. Bolaget har en budget på ca 250 000 kr efter att systemet har blivit färdigutvecklat. Pengarna bolaget besitter skall användas under det första verksamhetsåret för olika marknadsaktiviteter. Inga löner kommer att kunna tas ut första verksamhetsåret. Istället erbjuds delägarskap.Jag är ute efter en IT person som gärna får vara intresserad av mode och design ochsom brinner för att vara med att skapa ngt häftigt och kreativt.Vill du bli delägare för ett färdigt koncept som snart kommer att vara helt klart och är du också starkt driven av att köra eget? Då är du välkommen av att kontakta mig omgående för ett möte. Jag ser helst att du bor i Sthlm som jag, för att vi ska kunna kommunicera aktivt och ha regelbundna personliga möten.Låter detta intressant får du jätte gärna höra av dig!Messa eller ring mig gärna eftersom jag inte så ofta loggar in på denna sida!070-712 26 85/Cristian

Attencion

Svara Svara med citat