Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Jag vill bli återförsäljare!

Inlägg 1 av 5

2009-06-13, kl 17:58

username

J
Wennerholm

Inlägg: 1

Jag vill bli återförsäljare!

Jag letar efter kul, annorlunda och unika varor till min existerande webbutik. Inriktningen skall vara möbler, inredningsdetaljer, tillbehör till hund/katt, "småsaker" mm. Jag är intresserad av det mesta och du får gärna vara hobbytillverkare med egen design eller grossist med spännande varor. Kravet är att dina produkter inte skall finnas överallt.Som återförsäljare vill jag endast förmedla dina produkter, inte köpa ett lager. När jag får in en beställning måste du kunna leverera direkt till kunden och jag står för fraktkostnaden.Maila mig på [email protected] och berätta vem du är, vad du har att sälja, skicka lite bilder och bifoga prislista så hoppas jag på ett givande samarbete.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2009-08-02, kl 20:02

username

Thomas
Lans

Inlägg: 2

Har ett företag redan startade 2007 06 21.Försäljning av varor. och förmedlar chaufförs tjänster lastbilar & maskiner.Men vill sälja något,vet inte riktigt vad??Eller slå mig in på en helt ny affärs ide, frågan är jag behöver en affärside och behöver hjälp med den.

Vänligen
Thomas Lans
Högstaansvarig för ltd,uk filial

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2009-08-02, kl 23:48

username

Medlem
#55926

Inlägg: 12

Hey, du skriver inget om vilken webbbutik du driver (en URL vore nice)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2009-08-03, kl 08:23

username

Thomas
Lans

Inlägg: 2

Fredrik Grengby skrev:Hey, du skriver inget om vilken webbbutik du driver (en URL vore nice)Hej, jag driver ingen webbutik, köper säljer ändå, men de är lite tungt att nåalla. Frågan är hur jag skall göra? och vad jag skall satsa på?? idag är det svårt,men det finns säkert ett sätt, frågan är hur jag skall göra, och vad jag skall satsa på. Tacksam för förslag och ideer.

Vänligen
Thomas Lans
Högstaansvarig för ltd,uk filial

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2009-09-14, kl 10:14

username

Medlem
#55926

Inlägg: 12

Hehe, jag menade Wennerholm. Wennerholm skrev ingen URL:

Inläggets betyg
Svara Svara med citat