Inlägg 1 av 1
2009-06-11, kl 23:24
Ev. affärspartner!?...
Hej! Mitt namn är Mattias Ericsson. Jag är en ung entreprenör som precis har tagit studenten från Företagargymnasiet och arbetar nu som Säljare på en stormarknad. Jag har precis avvecklat mitt UF-företag, Rekarne Företagsannonsering UF, vilket jag som VD har drivit tillsammans med fyra medarbetare under ett års tid. Jag går nu i tankarna att starta ett nytt företag och söker nu efter en eventuell affärspartner. Jag har ett par affärsidéer men är även öppen för andra förslag och idéer. Den ena affärsidén handlar om marknadsföring mot företag, organisationer och offentlig sektor och den andra handlar om handel på Internet. Om rätt person dyker upp tar vi detaljerna då. Det jag söker är en företagsam person som tycker om att arbeta. Du ska vara en entreprenör som hellre ser lösningar än problem. Önskvärda kompetenser är: webbdesign, erfarenhet av e-handel, telefonförsäljning, annonsförsäljning, ekonomiarbete, men det viktigaste är att du har en stark vilja att förverkliga en idé samt driva och utveckla ett nytt företag. Intresserad? Då är du välkommen att kontakta mig på [email protected]. Skriv gärna några rader om dig, dina tidigare erfarenheter och framtidsvisioner. Kille eller tjej spelar ingen roll, men tror att du är ca 18-30 år. Vi hörs! /Mattias
Svara Svara med citat