Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

starta eget bemanningsföretag.

Inlägg 1 av 3

2010-10-04, kl 11:22

glamorus

glamorus

starta eget bemanningsföretag.

jag har en liten fråga, jag pluggar ekonomi på gymmnasie nivå, nu e det så att jag har ett stort projekt på gång men behöver ert hjälp, jag har sökt mycket och försökt hitta svar men inte fått något fullständig svar, och tänkte mig att jag kunde fråga er, om jag nu ska starta ett eget bemanningsföretag i vilket bransch borde jag satsa på isf? och varför?

jag udrar hur man skapar en bemaningsföretgar och hur går det egnetligen till?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-10-09, kl 23:35

Marcus Björk

Marcus Björk

Att råda dig i detta vore varken rättvisande eller vettigt,, Fråga inte här, gå ut till dina blivande kunder istället. Bara där kan du få svaret, du kommer bli förvånad över hur många som kommer ställa upp på en marknadsundersökning. En annan god effekt av detta är att du redan från dag 1 har en potentiell kundbas som vet vem du är och att din produkt är något som passar just dem. ( de har ju varit med och tagit fram den )

Lycka till

Marcus

Marcus Björk

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-10-10, kl 02:57

Badass

Badass

Någon som vet var man hittar mer info om att starta eget bemanningsföretag? Jag har en bra idé som jag vet fungerar men hittar väldigt lite info om detta när det gäller uppstarten

Andreas Svedjehed

Inläggets betyg
Svara Svara med citat