Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Kapital för procent i bolaget alternativt delägare sökes

Inlägg 1 av 1

2010-08-01, kl 12:21

username

Sebastian
Stenholm

Kapital för procent i bolaget alternativt delägare sökes

Hej!

Jag söker antingen en person som vill investera pengar i mitt bolag för passivt ägande, alternativt person med stor kunskap inom träning/kosttillskott för 50% av bolaget och aktivt arbete.

Under september 2010 kommer jag öppna en ny internetbutik med inriktning på tillksott och produkter inom fitness. Den kommer rikta sig till så väl den "bantande kvinnan", vardagsmotionärer och seriösa gymbyggare.
Det låter antagligen inte speciellt unikt, men det finns några verktyg som jag förvaltar över som kommer göra min sida lite unik. Bland annat ett unikt mailregister mot tänkbara mailgrupper. Dessutom en del andra funktioner på hemsidan vid sidan om försäljningen som är intressant för hemsidans målgrupp.

Det finns i dagsläget överenskommelser med ett antal leverantörer och några är under förhandling. Webbsidan är under byggande och startdatum är alltså september 2010.

Kapital som sökes handlar om ca 50 000 kronor och det motsvarar 20% av bolaget. Vid intresse av aktivt deltagande i projektet så diskuteras villkoren med aktuell person.

Kontakta mig via mail med beskrivning av dig själv, dina förutsättningar och huruvida du vill enbart möjligen investera eller aktivt delta i projektet.
(Endast erfarna personer inom området är aktuella för aktivt deltagande)

På återhörande/Sebastian Stenholm
[email protected]

Svara Svara med citat