Inlägg 1 av 2
2010-07-20, kl 18:08
Haka på färdigt koncept!
Hejsan!
Som egen företagare ser jag möjligheter i vardagen och nu vill jag gärna dela med mig av denna till er.
Jag har sedan en tid tillbaka varit aktiv genom direktförsäljning och vill erbjuda er att gå med i mitt framgångsrika team. Jag kommer kort att presentera konceptet och till sist svara på vanliga frågor (FAQ).
Direktförsäljning är en expansiv företagsform och bolag som t.ex Oriflame (https://www.avanza.se/aza/press/press_article.jsp?article=18760) har lyckats lyfta fram det som en lönsam affär för den som vill tjäna extra pengar.
Det var just vad jag ville när jag startade med direktförsäljning inom hälsobranschen. En av de marknader som i nuläget har högst tillväxt.
Produkten heter Vemma och är marknadsförd som en av de mest hälsosamma vitamin- och mineraldryckerna som finns. Inom varumärket finns även en hälsosam energidryck, sportdryck etc.
Man kan kort förklara konceptet i 3 steg:
1. Du får själv hem vilka produkter du vill varje månad.
2. Några använder du själv och resten bjuder du till dina vänner och bekanta.
3. Genom att få fler att beställa produkter tjänar du pengar genom ett avancerat bonussystem.
Enkelt uttryckt är det som om du rekommenderar en biofilm till en vän, han/hon ser filmen och rekommenderar den vidare. Skillnaden är bara att genom att rekommendera Vemma tjänar du på det. Dessutom är du hälsosam.
Vemma i Sverige växer på många olika håll och vid intresse finns det möjlighet att bli inbjuden till affärspresentationer, personlig presentation och event. Närmast i tiden ligger aktiviteter i Malmö, Jönköping och Stockholm.
Som del i mitt team får du det stöd och den support du behöver för att lyckas. Går det mycket bra för dig så omvandlar du din verksamhet till ett registrerat företag.
Frågor och svar:
F: Vad innehåller Vemmas produkter?
S: Antioxidanter, vitaminer och mineraler. Alla ingredienser kan ses här: http://robinspersson.vemmaeurope.com/vemma.html
F: Ser inte Vemma ut som ett pyramidspel?
S: Vid en första anblick kan det göra det, men den väsentliga skillnaden är att den som kommer in sent i ett team kan tjäna mycket mer än den som kommit in tidigt. Allt beror på den individuella prestationen och hur stor volym dina värvade medlemmar beställer varje månad, alltså inte hur många du har värvat.
F: Är Vemma lagligt?
S: Ja, Vemma är lagligt.
F: Är allt innehåll i Vemma naturligt framställt?
S: Ja, allt är naturligt framställt i egna fabriker för att säkerställa kvalitén.
F: Vad kostar det att gå med?
S: Inget utöver den mängd produkter du beställer varje månad för eget bruk och marknadsföring.
F: Hur mycket kan jag tjäna?
S: Du kan tjäna allt ifrån 1000$ till 25000$ i månaden. Allt beror på hur stor beställning du gör de första 90 dagarna. Läs mer när du registrerar dig.
För fler frågor skicka ett PM, maila eller ring mig gärna så ska jag göra vad jag kan för att rätta ut frågetecknen.
Bor du i Malmö är du välkommen att kontakta mig för gratis smakprov av produkterna.
För att gå med i mitt team följer du denna länken: https://secure.vemmaeurope.com/signup_member.html?referrer=807055105&source=mv.eu&cou=〈=se&sponsor=&placement=
Vi kan då hjälpa dig att nå framgång genom direktförsäljning.
Kontakt till mig är:
E-post: [email protected]
Telefon: 0706-875584
Lycka till!
Till FÖRETAG och PRIVATPERSONER: Attribute.se är din partner och e-butik som med ett personligt bemötande och slagkraftiga priser växer fram som ditt självklara val vid nästa modeinköp.
Svara Svara med citat