Inlägg 4 av
7
2010-06-01, kl 18:58
mikaelgreen
Har för mig att SKV kan bråka lite med F-skattsedeln om man har obetalda skatter. T o m om man tidigare har strulat med skattebetalningarna, men numera är skuldfri. Vet inte exakt var de drar gränsen och jag tror inte de kollar på ev övriga skulder.
/Micke
Account Factory - bokföring till fasta priser för små företag. Allt på webben. Gratis startuphjälp.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
7
2010-06-04, kl 14:00
Johan
Johansson
Om du har skulder alltför stora och höga för att få F-skattesedel kan du faktiskt använda dig av bemanningsföretaget www.bolagskraft.se och fortfarande driva din business som om du vore egen. All verksamhet betalas och skattas via Bolagskraft MEN du väljer själv vilka uppdrag och så som du vill pyssla med. Kanon för konsulter.
Rekryterings och bemanningsföretagen är det bästa som hänt Sverige!
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 6 av
7
2010-06-12, kl 00:16
larsarenander
Man kan också göra en avbetalningsplan med kronofogden och följer man den så låter han dig vara däremot är det riktigt att det tar 3 år innan du kan tänka på banklån. Det kan nästan räcka med att du har en parkeringanmärkning som ej är betald.
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat