Inlägg 1 av 4
2009-11-14, kl 10:12
Första man ska tänka på?
Hej!
Vad är det första man ska tänka på
när man vill starta eget?
Hälsningar Lisa
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlem
Hej!
Vad är det första man ska tänka på
när man vill starta eget?
Hälsningar Lisa
Svara Svara med citat
Hej. Det allra viktigaste att tänka på är att veta svaret på en fråga: Finns där ute köpare av mina produkter/tjänster? Hur många är de? Min företag kommer att vara lönsam? Kan jag sälja mina varor/tjänster? Kort sagt allt beror på Vad kan du erbjuda den tuffa marknaden i dag.
Därefter måste man tänka om sina möjligheter, ekonomi, kontaktnät på marknaden, kunskapen om konkurrenter mm. Lycka till!
Nyfiken konsult och kreativ skapare av olika konstruktioner, t.ex., Tränings- och massagemaskiner, ljuskrona, finurliga prylar mm.
Ta fram en mall om hur man utformar en affärsplan. Det kommer att reda ut de flesta av eventuella frågetecken och vad du behöver tänka på.
Good Luck!
Teqlalundin jkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Hej! Tack för svaret! Jag vet att alla människor i världen behöver det jag ska sälja vilket är kläder :) så det behövs men vet du hur mkt det skulle kosta ungefär att starta upp ngt sånt?
Mvh Lisa