Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Investerare eller partner sökes i Jönköping med omnejd

Inlägg 1 av 5

2009-09-06, kl 00:48

Badass

Badass

Inlägg: 76

Investerare eller partner sökes i Jönköping med omnejd

Jag håller precis på att starta upp ett franchise företag men har behov av en partner/investerare.De jag är ute efter just nu är någon som kan tänka sig att investera 12ooo.-De pengarna kommer att gå till uppbyggnad av hemsida samt marknadsföring och i utbyte för de investerade pengarna blir du min partner.Innom 2år kommer vi att ha etablerat oss på minst 12 platser runt om i landet och det bästa av allt är att man inte behöver någon tidigare erfarenhet för att kunna bli franchise-tagare.Allt som krävs är ett startpaket som man får för 8ooo.- Sen är det bara att köra igång.ENKELTPS. Ni som är bra på det här med att bygga hemsidor mm kan maila in offerter med vad ni kan erbjuda och till vilket pris... Vet ej riktigt vad jag vill ha men ni kanske vet vad jag "behöver".Om du vill veta mer kan du maila till [email protected]: ENDAST SERIÖSA

Andreas Svedjehed

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2009-09-18, kl 19:09

Badass

Badass

Inlägg: 76

Söker en partner/investerare omgående

Andreas Svedjehed

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2009-09-19, kl 09:29

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Hej

Att driva franchise ger inte automatiskt framgång. Det krävs entreprenörsanda, kunnande och bra beslut för framgång.

Jag kanske kan hjälpa dig både med hemsidan och det övriga företagandet. Berätta mer om vad det är för typ av verksamhet bara. Det går numera att skicka meddelanden till varandra här läste jag.. Shoot!

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2009-09-21, kl 14:12

username

Medlem
#55926

Inlägg: 12

Hej, vad är det för franchise? 12.000 SEK låter som lite för lite pengar för det mesta man vill göra ;-). Har du 8.000 eller ska en del av de 12' gå till det? Då återstår ju bara 4' till webben & marknadsföringen, då får du 6-8 timmars konsult.

Jag vill gärna veta mer innan jag investerar några pengar. Jag har dock inte så mycket tid att engagera mig personligen. Hur stor del vill du ge bort för 12.000? Kan du ta större del av arbetet så kan jag investera mer än så.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2009-10-20, kl 10:41

username

Medlem
#55926

Inlägg: 12

Hittade du ngn omgående eller varför svarar du inte? ;-) Jag erbjöd ju dig pengar...eller var det inte klart nog? Nu borde det vara det...;-)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat