Inlägg 4 av
6
2008-11-19, kl 21:36
Illvillja
Inlägg: 55
Jag tycker att ni ska testa att börja sälja det själva. Om det nu är så kostnadseffektivt som ni säger är det ett starkt säljargument.
-"Nu när tiderna är tuffare är det viktigt att veta att man får ut något av sin marknadsföring".
Skulle det visa sig att ni inte har kunskapen eller viljan att sälja det så går det ju alltid att kontakt ett företag för hjälp senare.
Maximerar du intäkterna i ditt företag och din affärsidé? Låt mig och mitt företag hjälpa dig att bättre utnyttja potentialen och hitta nya inkomstvägar och effektivisera dem du redan har!
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
6
2009-12-01, kl 12:20
Illvillja
Inlägg: 55
När marknadsbudgeten är tight är det ytterligare ett argument för företagen om det nu är så kostnadseffektivt. Om ni ringer och får kontakt så kan det alltid betyda att ni får ett kontrakt senare om ni inte lyckas nu. Att sälja i dessa tider i slutet av året kan både fungera bra och dåligt. Vissa bolag har gått bättre än de planerat och letar efter sätt att minska vinsten för att få ner skatten, andra bolag kommer inte handla av samma skäl, de vill maximera vinsten, men det är snart nytt år och nya möjligheter.
Ett tips är att ligga på i januari då folk oftast har mer hopp om framtiden generellt i början av ett år. Detta år har varit extremt åt båda hållen för min del med både stora konkurser bland mina kunder, men även rekordresultat för andra.
Maximerar du intäkterna i ditt företag och din affärsidé? Låt mig och mitt företag hjälpa dig att bättre utnyttja potentialen och hitta nya inkomstvägar och effektivisera dem du redan har!
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat