Inlägg 11 av 20
2007-12-05, kl 20:16
Lars: Det kan bero på att jag vet vem som delar ut reklam här och känner hans familj... Han vågar nog inte lägga reklamen i lådan. Sedan finns ju postens reklam, men brevbäraren känner jag också.
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemLars: Det kan bero på att jag vet vem som delar ut reklam här och känner hans familj... Han vågar nog inte lägga reklamen i lådan. Sedan finns ju postens reklam, men brevbäraren känner jag också.
Richard Andréasson:
Lars: Det kan bero på att jag vet vem som delar ut reklam här och känner hans familj... Han vågar nog inte lägga reklamen i lådan. Sedan finns ju postens reklam, men brevbäraren känner jag också.
HAHAHA!! får väl bjuda ut brevbäraren en dag då
Mvh
Lars Andren:
Richard Andréasson: Lars: Det kan bero på att jag vet vem som delar ut reklam här och känner hans familj... Han vågar nog inte lägga reklamen i lådan. Sedan finns ju postens reklam, men brevbäraren känner jag också. HAHAHA!! får väl bjuda ut brevbäraren en dag då
Mvh
Gör det, så kanske du slipper skiten sedan. Fast jag har inte bjudit ut brevbäraren. Det pratiska här är att brevbäraren känner jag sedan länge och hennes son delar ut reklam, så jag behöver ej oroa mig.
Håll er till ämnet, gossar! Stjäl inte Hans tråd!!
Hans, kom på nåt bättre sätt att marknadsföra dig.
Mikael
Richard Andréasson:
En Hell's Angels hälsning till alla reklamutdelare på Rinkebysvenska:
"jag vet vad din brevlåda bor" ;-)
Näh, nu ska jag gå och lägga mig. Är man inblandat i alla 10 positioner på Google sökningen "webmaster outsourcing", då kan vem som hellst vara sömnig.
God natt!
Mvh
Daniel Belovarsky
www.websupporten.com
Daniel Belovarsky:
Richard Andréasson: Lars: Det kan bero på att jag vet vem som delar ut reklam här och känner hans familj... Han vågar nog inte lägga reklamen i lådan. Sedan finns ju postens reklam, men brevbäraren känner jag också. En Hell's Angels hälsning till alla reklamutdelare på Rinkebysvenska:
"jag vet vad din brevlåda bor" ;-)
Näh, nu ska jag gå och lägga mig. Är man inblandat i alla 10 positioner på Google sökningen "webmaster outsourcing", då kan vem som hellst vara sömnig.
God natt!
Mvh
Daniel Belovarsky
www.websupporten.com
och detta hade med topic att göra?
Det är fullt lagligt att lappa bilar, om jag skulle jort det så hade jag använt största konkurrentens info :)
Om man lappar bilarna på privat mark, ex.vis köpcenter osv. måste man be om lov men på alla offentliga platser får man göra det. Om nån kom in i min butik och gjorde reklam för sin konkurrerande butik skulle jag bli vansinnig och det är ungefär så som köpcenter och liknande tänker när dom stoppar såna som lappar bilar på deras p-plats. Man kan ju alltid lappa bilarna tills dom kommer ut och säjer till att man inte får göra det. Det som är lite svårare att stoppa är om du pimpar din bil och parkerar den utanför ett köpcentra eller annan strategisk plats med mycket folk i omlopp. Perfekt nu innan julen med all shopping osv.
Lycka till med ditt lappande!