Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Hjälp med bokföring/adm

Inlägg 1 av 4

2006-12-17, kl 18:07

username

Stevan
Petrovic

Inlägg: 1

Hjälp med bokföring/adm

Hej!

Jag håller på att säga upp mig från min nuvarande anställning för att ta med mig kunder och arbeta som frilans. Jag kommer, efter överenskommelse med arbetsgivaren, att arbeta parallellt med min nya verksamhet och mitt gamla jobb under ca 6 månader. Detta innebär att jag inte har tid att ta hand om det administrativa runt om kring som att registrera en enskild firma och ha hand om bokföring (åtminstone inte det första året som jag bedömer det). Jag vet inte om detta är rätt avdelning, men min fråga är vad man hittar en person/firma som kan hjälpa till med alla detaljer?

Om någon har några tips/rekomendationer så vore det mycket önskvärt, hjärna ihop med en prisindikation. Jag ska alltså helst inte behöva göra något med driften att göra och det ska kanske inkludera ett par möten under uppstarten och sedan kanske ett möte i månaden för diskussion om läget i "föregaget".

Tack på förhand,


Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-12-18, kl 08:44

FrGr

FrGr

Inlägg: 54

 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2007-01-10, kl 18:44

username

Ingela
ingela.repo

Inlägg: 173

Hej,
Jag kanske kan hjälpa dig att bokföra din firma.
Jag har lång erfarenhet och kunskap.
Jobbar idag som redovisningsekonom med en egen firma bredvid.
Du kan maila mig om du vill veta mer.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2007-01-11, kl 11:45

Stiwenius

Stiwenius

Inlägg: 9

Även JBG Gruppen jobbar med administration och ekonomi åt/med småföretagare, där vi kan efter diskussion ta hand om allt eller bara delar av det som Ni behöver assistent med, till mycket bra priser, vi sitter i sollentuna norr om stockholm, gå gärna in på vår hemsida www.jbgroup.se eller ring oss på 08-511 76 525

Inläggets betyg
Svara Svara med citat