Inlägg 1 av 4
2006-12-17, kl 18:07
Hjälp med bokföring/adm
Hej!
Jag håller på att säga upp mig från min nuvarande anställning för att ta med mig kunder och arbeta som frilans. Jag kommer, efter överenskommelse med arbetsgivaren, att arbeta parallellt med min nya verksamhet och mitt gamla jobb under ca 6 månader. Detta innebär att jag inte har tid att ta hand om det administrativa runt om kring som att registrera en enskild firma och ha hand om bokföring (åtminstone inte det första året som jag bedömer det). Jag vet inte om detta är rätt avdelning, men min fråga är vad man hittar en person/firma som kan hjälpa till med alla detaljer?
Om någon har några tips/rekomendationer så vore det mycket önskvärt, hjärna ihop med en prisindikation. Jag ska alltså helst inte behöva göra något med driften att göra och det ska kanske inkludera ett par möten under uppstarten och sedan kanske ett möte i månaden för diskussion om läget i "föregaget".
Tack på förhand,
Svara Svara med citat