Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Investor/Kompanjon

Inlägg 1 av 3

2007-01-12, kl 19:48

username

Medlem

Investor/Kompanjon

Söker intressanta projekt att investera inom.
Initialt inom Göteborg med nära omnejd.
Endast seriösa ombedes svara, du är man/kvinna
över 23 år med arbetslivserfarenhet och
som förstår vad det kan innebära att starta
och driva företag. Ni vet att en affärsidé kräver
en affärsplan och en budget. Ni drivs av en längtan
att prestera och överträffa er själva.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2007-01-19, kl 12:51

Lycke

Lycke

Hejsan Joakim!

Sitter på ett affärskoncept och en väl utarbetad affärsplan och företaget ligger i startgropen med färdig tjänst. Har varit student ett par år nu, men i vår så går startskottet för en framgångsrik era. Är du intresserad? Hör av dig på [email protected]

Bästa hälsningar
Per

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2007-12-04, kl 18:59

username

Borttagen
medlem

Hej Joakim,
jag har fått ensamrätt för en espresso kaffe varumarke från Italien, dom är bland dom bästa 8 i Italien.
Har redan hittat producent för  espresso maskiner. 
Har haft företag sedan 1996 i Goteborg och Varberg, inom restaurang och livsmedel.
Finns  stora vinst  möiljgheter med kaffe typ 1/3, köp 10 sälja 30,
Jag söker en kompanjon  som kan driva en nätbutik  för at sälja i hela Sverige och en duktig säljare för att nå marknaden i Göteborg.
Själv har jag haft företag från 1996 och just nu har inte tid at sasta 100%.
kapitalet för att starta är mellan 80.000 till 150000 tillsammans.
Mitt mål är 1% av espresso marknaden i Sverige  inom 3 år som motsvarar 34.000 kg samma som 11.000.000 i omsättning ,utan att räkna espresso maskiner och tilbehör.
Jag är själv Italienare och kunnigt inom espresso, jav vet att idåg folk köper dyra maskiner dyr espresso men dom kan inte göra en god espresso ändå. kunderna kan vara alla. butiker,kontor, hotel,frisör, privat etc.. etc...
Men jag har berättat för mycket u om du är interesserad och vill veta  mera maila mig till    [email protected]

Ciao
Dario

Dario

Inläggets betyg
Svara Svara med citat