Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

kompanjon sökes

Inlägg 1 av 2

2009-01-07, kl 19:54

username

Ron
Karlsson

kompanjon sökes

(Kökslackering)
hej är på gång att starta en lackeringsfirma och söker en kompanjon. jag innehar maskiner det är ytterst lite saker som saknas. har matrial färgpumpar mm...
Då jag tycket att det är tråkigt att jobba själv vill jag ha en kompanjon. du behöver inte investera några stora summor heller det viktigaste är att du har tid att jobba.. Känner du att du är rätt person tveka inte att höra av dig..
Har givetvis lokal glömde skriva det... ler

ps du bör ha hållt på med snickeri eller vara händig.

Varberg (Halland)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2009-01-07, kl 21:41

GöranH

GöranH

Hej ja bor i Malmö och är 56år har varit egen företagare i över 30år är opererad i rygen så ja kan inte bära tunga saker  men som att ta kunder och hålla reda på var sakerna ska vara köra o hämte färg mm kan ja ju men ja bor ju i Malmö så då får en flyta du hör av dej [email protected]   ja hade tängt mej du vet last bilar bussar dom ska ju tvättas och få en polack eller från någon annan stans så ska vi byta tändstift olja du förstår nog vad ja menar att ha en sån anstäld 100 kroner i timen kostar det ja kan ordna hur många vi behöver vi kan ju hålla på sag som natt är där ett litet hus med kan dom ju få sova där med mot betalning med byta luft filter dom vill ju ha last bilen så man kan se vad där står på den hör av dej MVH Göran H

Inläggets betyg
Svara Svara med citat