Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Strumpor

Inlägg 1 av 5

2004-10-26, kl 01:48

username

Jimmy
Ekman

Strumpor

Vi söker ständigt efter störe partier kvalitetsstrumpor till bra priser. Vi är intresserade av samarbeten med Baltländer, kina o dylikt. Maila gärna mig om tips.

[email protected]

Mvh Jimmy

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-10-26, kl 04:34

larsarenander

larsarenander

Vad menar du med större partier, Själv tittade jag på sådana i Lettland åt en kund. Detta var långt före EU-inträdet och det fanns några bra fabriker där men på den tiden trodde man där att när en från väst kom kunde man dubbla priset, så det kan vara bra att ha en pålitlig kontakt i det land du väljer.
Lars
Abi Design
Start av företag och ekonomistyrning.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2004-10-26, kl 22:20

bjernebo

bjernebo

Behöver ditt företag en webbsida? Kolla http://www.bjernebowebstudio.tk

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2004-10-28, kl 02:31

larsarenander

larsarenander

Detsamma har min son frågat mig som hållit på med data i mer än 20 år. Inläggen jag gör här är något nytt för mig och mycket stimulerande men som jag skrivit på andra ställen, Jag vill inte ha för mycket att göra och inte för länge så jag kanske upphör snart.
Lars
Abi Design
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-01-10, kl 22:28

username

Fatih
Kosmaz

Hej
Jag tror att vi kan hjälpa dig att hitta strumpor.Varorna är från Turkiet(3. största land i textil)
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat