Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Arbeta hemma

Inlägg 1 av 2

2009-03-12, kl 13:10

username

Medlem

Arbeta hemma

Jag bor/jobbar utomlands idag och återkommer hem till Sverige inom kort. Tänker starta eget. Skulle vilja ha en egen syatelje hemma och letar efter ett hus med x-tra yta. Vet någor om vilka krav/regler finns för att ha en atelje hemma? Separat ingång t.ex? Skulle gillestuga i källare passa? Kanske något mer att tänka på?
Tacksam för alla tips
Natalia

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2009-03-12, kl 20:23

larsarenander

larsarenander

Separat ingång är ett bra val även källare, eller gillestuga samt att skilja på privat och företagär huvudregel, sedan kan skv ha hur mycket synpunkter som helst som man försöker trumma igenom. Det går prestige om man överklagar och samma person tar upp sitt eget misstag och godkänner det. Det är Sverige i et nötskal. Något mer att tänka på. Jag brukar hjälpa till vi start av företag och det tar muntligen ca 15 timmar mer så ett och annat till finns som du förstår. Men sådant kostar pengar och är något helt annat än gratisråden vi bistår med här.

[email protected] Start av företag i Sverige och Lettland samt ekonomistyrning.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat