Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Arbetsvillig

Inlägg 1 av 2

2009-03-18, kl 14:05

username

Borttagen
medlem

Arbetsvillig

Jag är en arbetsvillig kille på 23år som vill komma igång och jobba med något jobb under en längre tid.
Jag är trött på alla dessa visstidsjobb som man får.
Jag bor i Kungsbacka 3 mil söder om Göteborg och är öppen för förslag
Är det någon som behöver personal är jag villig att arbeta.
Jag kan tänka mig det mesta, allt från jobba på lager, i butik till att jobba hemifrån.
Hälsningar Pierre

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2009-04-19, kl 23:49

username

Medlem

Hej Pierre!
Just nu söker vi personer över hela landet som är intresserade av att jobba hemifrån inom hälsa och hudvård(Wellness Coach). Det innebär inte att du blir anställd, vi söker personer som vill jobba hemifrån i egen regi (eget företag),vara sin egen chef,jobba när du vill. Vi jobbar i team med dig och hjälper dig igång med allt stöd och support du behöver.

Vi erbjuder dig kostnadsfri utbildning till Wellness Coach med möjlighet att tjäna pengar redan under utbildningstiden. Du sätter själv gränserna för hur många timmar du vill arbeta och hur mycket du vill tjäna.

Du bör ha intresse för hälsa och friskvård och tycka om att arbeta med människor.

Så här arbetar vi: Vi erbjuder kostnadsfri personlig rådgivning och kroppsanalys med en Tanita Bodyscanner. Med hjälp av värdena vi får fram, utformar vi specialanpassat program för kundens personliga behov. Det kan vara allt ifrån att få en bättre hälsa med mer näring & kosttillskott,ändra dåliga matvanor som tex en sundare frukost, bättre hy, bättre träningsresultat, viktminskning, viktökning etc...Vi hjälper våra kunder hela vägen för att de ska nå deras önskade mål.Via personliga träffar, telefonkontakter, behovsanpassad kostplan och kostnadsfria analyser, coachar vi dem till de resultat de önskar.

Kontakta på
tel 0701-44 64 37
för mer personlig information!

För mer information www.wellnessbutik.se
eller på vår hemsida www friskvard-livsenergi.se

MVH/

Marjukka & Ulf Bengtsson
Oberoende Herbalifedistributörer
& Wellness Coach

Inläggets betyg
Svara Svara med citat