Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Annonsörer på sportforum

Inlägg 1 av 3

2007-01-23, kl 12:14

mickegson

mickegson

Inlägg: 111

Annonsörer på sportforum

Hej, har startat upp ett nyöppnat sportforum där jag bor område för ca 100 000 människor i där väldigt många är sportintresserade, lade upp det i 2 veckor och det har blivit väldigt bra. Nu undrar jag hur jag på bästa sätt ska kunna erbjuda annonsörer och hur ska jag lägga dom på hemsidan?
www.planket.user.se

//tack

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2007-01-23, kl 12:55

NiklasEk

NiklasEk

Inlägg: 52

Kolla in vilka som är intresserade av att nå ut till din målgrupp först och främst. Förstår inte riktigt om ditt forum har en geografiskt koncentrerad målgrupp av din beskrivning men om så är fallet är det nog mest intressant för andra lokala aktörer, dvs klädesaffärer, sportbutiker osv.

Skicka över lite information till mig på PM om precis hur många unika besökare du har och hur många besök per dag ditt forum har så kan jag nog ge dig lite mer råd.

Med vänliga hälsningar
Niklas Ek
NE Marknadsföring

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2007-04-26, kl 14:38

username

Per
Törnqvist

Inlägg: 10

Micke Gustafsson: Hej, har startat upp ett nyöppnat sportforum där jag bor område för ca 100 000 människor i där väldigt många är sportintresserade, lade upp det i 2 veckor och det har blivit väldigt bra. Nu undrar jag hur jag på bästa sätt ska kunna erbjuda annonsörer och hur ska jag lägga dom på hemsidan?
www.planket.user.se

//tack Hej micke!
har du lust och tid att pm:a mig och berätta vad ditt forum har för grund. Det ser, i funktion precis ut som det jag letar efter.

mvh
per

Inläggets betyg
Svara Svara med citat