Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Sportartiklar sökes!

Inlägg 1 av 4

2007-07-23, kl 22:30

jonzon87

jonzon87

Inlägg: 14

Sportartiklar sökes!

(Lägger in lite överallt så att det blir rätt, ursäkta om jag "spammar")

Hej!

Har en kompis som går i funderingar kring en start av en sportbutik på orten om ca 10 000 invånare.
Det han är lite intresserad av är att höra om här finns några grossister inom ämnet. Butiken ska sälja bla. Hockeyskridskor, klubbor, bandygrejer, långfärdsskidor, slalom, snowbord, fotboll, ridsport osv. Ja det mesta igentligen. Finns någon grossist med alla dessa eller ska man köpa in från 10-15 olika?

Kanske finns det något startkit för nystartare eller något? Det ska finnas lite av allt, billigt och dyrt. Snyggt och funktionellt. Välkända märken och inte fullt så kända.

Tack!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2007-07-23, kl 23:21

username

Peter
Hagerlund

Inlägg: 7

Kan du inte posta i lite fler kategorer?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2007-07-24, kl 09:31

jonzon87

jonzon87

Inlägg: 14

Äh, lägg av!

Som det står ovan så lade jag in i olika pga. att jag inte tyckte att inlägget höll någon rak linje. För det andra så är jag säker på att de människor som håller den här sidan igång är kompetenta nog att kunna ta hand om människor som spammar, utan att du behöver hjälpa till. Svara på frågan (om du vill och kan) istället för att skriva tjafsinlägg. 

Tack.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2007-07-24, kl 10:34

Kemal

Kemal

Inlägg: 50



Jens Jonzon:


(Lägger in lite överallt så att det blir rätt, ursäkta om jag "spammar")

Hej!

Har en kompis som går i funderingar kring en start av en sportbutik på orten om ca 10 000 invånare.
Det han är lite intresserad av är att höra om här finns några grossister inom ämnet. Butiken ska sälja bla. Hockeyskridskor, klubbor, bandygrejer, långfärdsskidor, slalom, snowbord, fotboll, ridsport osv. Ja det mesta igentligen. Finns någon grossist med alla dessa eller ska man köpa in från 10-15 olika?

Kanske finns det något startkit för nystartare eller något? Det ska finnas lite av allt, billigt och dyrt. Snyggt och funktionellt. Välkända märken och inte fullt så kända.

Tack!

Hejsan ar ni intresserade av idorttsklader ocksa som tex, trojor, byxor osv

Har aven valdigt bra jeans att erbjuda om ni ar intresserade av ett sadant utbud.

Befinner mig utomlands for tillfallet darfor har jag inte alla svenska bokstaver.

Maila mig garna for mer info

Epost: [email protected]

MVH Kemal Zaimovic









Inläggets betyg
Svara Svara med citat