Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Vill du sälja trendiga smycken?

Inlägg 1 av 6

2006-09-25, kl 20:29

smyckestorget

smyckestorget

Inlägg: 28

Vill du sälja trendiga smycken?

Hej!

Vi har återförsäljare på flera orter runt om i Sverige, Danmark, Finland och Norge vars försäljning går mycket bra.

Vi söker nu flera butiker, både fysiska eller e-handel, som vill bli återförsäljare för våra omtyckta produkter.

Är du intresserad att växa och öka din försäljning? Då ska du fylla i "Här kan du bli åf" formulär, som du hittar högst upp på höger sidan på Smyckestorget.se, så tar vi kontakt med dig för att ge dig mer information om hur du som åf skulle kunna arbetar med oss idag och i framtiden. Tveka inte, bli åf du med!
Med Vänlig Smyckning
Smyckestorget.se
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-09-25, kl 21:54

antonio

antonio

Inlägg: 240

Finns det någonstans man kan få information baserad på marknadsundersökning eller liknande?
Tycker personligen det är otroligt svårt att gissa om man kan göra några vinster om man inte får lite mer konkreta siffror att basera sitt beslut på. Ni skulle säkert kunna intressera fler återförsäljare om ni kunde utveckla "vars försäljning går mycket bra" med mer konkreta siffror.

Tycker dock att halsbanden för honom ser ganska coola ut.

Mvh.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-09-25, kl 22:13

smyckestorget

smyckestorget

Inlägg: 28

Hej Antonio!

Just därför  skriver jag här ovan om man läser vad det står: "...så tar vi kontakt med dig för att ge dig mer information om hur du som åf..."


På så sätt så kan vi ge dig mer ingående information samt åf-priser som gäller just för din del, detta beror då klart från vilket land/stad du kommer att sälja våra produkter ifrån. Det andra är att vi har kommit dithän att vi kan neka dig att bli åf om vi redan har en åf i den staden du vill bli åf för.
Med vänlig smyckning
Juan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-09-25, kl 22:53

username

Stefan
Svensson

Inlägg: 135

Vad jag inte förstår är varför man inte är mer rädd om sina återförsäljare förtjänster, då dessa smycken säljs på många ställen på Internet, inte bara i egen webbshop.
Som återförsäljare vill jag känna en viss exklusivitet och inte sälja sådant som sälj överallt. Det finns undantag som exempelvis förbrukningsartiklar, sådan kan man sälja även om det säljs överallt redan. 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-09-26, kl 07:46

smyckestorget

smyckestorget

Inlägg: 28

Hej Stefan!

Just därför har vi börjat tacka nej till vissa åf, vi vill inte att våra produkter ska säljas över allt eller av vem som helst.

Och om du skulle ha en sådant exklusivitet, så skulle du inte ekonomiskt möjligt kunna hantera de mängder smycken vi säljer.

Jag svarar endas på inlägg som är relevanta med att bli åf, allt annat bortser vi ifrån, som alla vet pengar är tid eller min tid kostar.

Med vänlig smyckning

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-09-26, kl 08:01

username

Stefan
Svensson

Inlägg: 135

Juan Pablo Silva!
Forhoppningsvis så hann du skriva svaret på mitt inlägg, innan du hade stämpla in för dagen. Vill absolut inte medverka till att belasta ditt företag ekonomiskt.
Hälsningar :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat