Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

E-butik 99:-/mån

Inlägg 1 av 4

2007-08-03, kl 11:29

1design

1design

Inlägg: 99

E-butik 99:-/mån

En bra och stabil e-handel från C4 Media.
Vi har två olika paket, standard (99:-/mån) och utökad. (149:-/mån)
Hos oss har du även möjlighet att köpa loss e-butik och slippa alla månadskostnader.. Vi har mer än 100 kunder att visa upp..

Välkommen
www.c4media.se

Företaget innehar F-skatt

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2007-08-03, kl 11:47

username

Gustav
Olsson

Inlägg: 18

Har vi inte diskuterat detta innan? När skall du sluta spamma detta forumet med din reklam? Köp en reklamplats om du vill göra reklam här (Vilket du för flera veckor sen sa att du skulle göra när vi diskuterade detta senast) och sluta försämra kvalitén på starta eget (som enligt mig nu mera faller fort.... där av att jag igår registrerade mig på foretagande.se istället)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2007-08-05, kl 12:02

username

Peter
Hagerlund

Inlägg: 7

Gustav, Tack! Någon som håller med mig, kanske fler gör? Mikael, dina inlägg blir bortplockade och bortplockade vad ger det dig för signaler?

Och till kunder som funderar på att välja denna butiken, titta på andra leverantörer som har mer erfarenhet, bättre system kanske lite dyrare men det är bättre! tex. har företag c4media bytt namn tre eller fya gånger senaste året bara. Sonec, 1media, c4media kommer inte ihåg exakt.

Här är några:
e-butik.se
starweb.se
startabutik.se
jetshop.se
shopexpo.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2007-08-05, kl 13:12

hfohrman

hfohrman

Inlägg: 368

Jag håller helt med. Detta forum borde sätta upp regler för detta med reklam. Sjäv driver jag några forum inom helt andra ämnen och har där stenhårt satt upp regler.

När man sätter regelrna bör man dock beakta att möjligheten till reklam är den del att locka nya medlemmar och att behålla gamla så man kan inte banlysa detta helt.

Ex har jag ett forum som vi har följande regler.

En del av forumet är avsett för att marknadsföra sig. Denna del består av ett antal underforum för olika intressen.
I denna del av forumet får man lägga upp max 3 trådar per månad som gör reklam.

Vi har motsvarande en del där folk kan lägga in begäran att dom vill köpa något. Och i dessa trådar får man svara en gång per förfrågan om man har något relevant att erbjuda.  

När man lägger inlägg och svarar på andra inlägg i dom andra delarna av forumet får man ha en signatur på max 2 rader som beskriver verksamheten.

När man svara på en fråga får man max använda 1/3 av inlägget för att  göra reklam. Ex om en person frågar om hur man skall programera en viss sak i php så skall inlägget svara på denna fråga på ett relevant sätt. Men man kan sedan avsluta med att behöver du mer hjälp angående programering i php kan du kontakat oss.

Detta är vad jag tycker. Så Gustav och Peter. Tummen upp.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat