Inlägg 1 av 4
2004-09-03, kl 17:15
Brainstorming !
Hej !
Jag är en kvinna i 40-års åldern som har varit hemma en längre tid nu. Det är dags för mig att VERKLIGEN börja tänka på vad jag vill göra resten av mitt verksamma arbetsliv.
Jag bor i en mellanstor stad i VästraGötaland men resor är inget hinder om så skulle behövas emellanåt.
Jag skulle vilja driva ett eget företag som kan skötas mestadels från hemmet. Jag är INTE intresserad av MLM businessen där det går ut på att rekrytera nya medlemmar in till bolaget utan mer åt att sälja produkter , tjänster, tefefonförsäljning etc.
Imortmarknade är jag också intresserad av men har ej några kontakter i utlandet.
Jag är en framåt kvinna som har en säljande personlighet. Tycker om kontakt med mycket folk och gillar att ha många bollar i luften samtidigt,det får mig att känna mig levande.
Har du några idér som du går omkring och funderar på och där du behöver hjälp ?Behöver du ha någon som är fast förankrad på samma ställe dagligen och som kan nås 24/7?
Jag är öppen och nyfiken på det mesta. Var inte rädd att maila mig och berätta om jag på något vis kan vara till nytta för dig. Vid intressen så svara jag omgående och vi kan sedan fortsätta att lära känna varandra.
Jag har arbetat med hemsidor på hobbyverksamhet och känner till HTML,Domänregistrering,Javascript,m,m som hör hemsidor till.
Kan även göra din hemsida för en billig penning om du står utan.
Skriv och berätta om du är intresserad av ett samarbete med mig.
Ha en bra dag ! / Tigerlilja
[email protected]
Svara Svara med citat